Cégismertető

Cégismertető

Nagyvonalakban:

A hirdetési weboldalon a látogató hirdetéseket tud feladni. A hirdetéseket ki tudja emelni. A kiemelésekért fizetnie kell, melyet Ön kap meg.
A hirdetési weboldal bármilyen hirdetési témára tud szakosodni. Lehet régiség, vagy akár mezőgazdasági hirdetésekkel foglalkozó apróhirdetési oldal. Így tetszés szerint hozhat létre kategóriákat és kedvére megszabhatja a hirdetéshez bekért adatokat éppúgy, mint az egyes kategóriákban lévő szűrési, keresési lehetőségeket is.

Tehát a funkcióknak hála Ön megteheti, hogy a ma jelen lévő hirdetési oldalaknál részletesebb, alaposabb hirdetési oldalt hoz létre. És ezt bármikor változtathatja, bővítheti is.

 

 

Apróhirdetési weboldal működése részletesebben:

Hirdetés feladás:

A látogató az Ön által megszabott kategóriákba tölthet fel hirdetést. A hirdetés feladáskor az Ön által megszabott adatokat kéri be a weboldal, ebből bármennyi és bármilyen típusú lehet.

A weboldal készítés közben ügyeltünk arra, hogy gyors és egyszerű hirdetés feladás érdekében a látogató regisztráció nélkül is feladhasson hirdetést. Ez esetben a hirdetésfeldás egyben regisztráció is.

 


Hirdetés keresési lehetőségek:

Az egyes alkategóriákba Ön berakhat olyan keresési, szűrési paramétereket, amiket hirdetés feladáskor bekértünk. Így gyakorlatilag a látogató azonnal megtalálhatja, amit keres. Ezen felül egy szöveges kereső is a rendelkezésére áll. Ez a kereső az első három karakter begépelése után már ki is adja a lehetséges találatokat. Tovább gépelés esetén pontosítja a találatokat. Ezt a keresőt élvezet használni.
 

 

Hirdetés kiemelés:

A hirdetéskiemelés árát és a kiemelés időtartamát Ön szabja meg az adminisztrációs felületen.

 

Kettő hirdetéskiemelési típus áll rendelkezésére a látogatónak és négy kiemelési típus Önnek:

  1. Előrehelyezés a listában:
    Ekkor a hirdetés a kategóriájában a lista első helyére kerül.
    Ezt a hirdetés kiemelést a hirdető mag végzi: elindítja a szolgáltatást, kifizeti, majd a szolgáltatás végbe is megy.
     
  2. Megkülönböztetett kiemelés:
    Ez esetben a hirdetés színe megváltozik és elüt a listában a többi hirdetéstől.
    Ezt a hirdetés kiemelést a hirdető mag végzi: elindítja a szolgáltatást, kifizeti, majd a szolgáltatás végbe is megy.
     
  3. Kezdőlapi futó megjelenés:
    A kezdőlapra kihelyezhetőek hirdetések. Ezek egy vízszintes sávban futnak. Ez nagy figyelmet vonz. Kattintásra egy hirdetési adatlapra jutunk.
    Ezt a hirdetés kiemelést egyénileg Ön tudja elvégezni.
     
  4. Baloldali kiemelés a kezdőlapra:
    Itt meg kell adni a hirdetéshez tartozó képet, a hirdetés linkjét. Ezután a az oldalsávban megjelenik a hirdetés, kattintásra a hirdetés adatlapjára visz. Ezek lehetnek az oldalon lévő hirdetések, de az oldalon kívülre is vihetnek.
     
  5. Kezdőlapi nagy képes megjelenés:
    A kezdőlapon felül váltakozó nagy képek jelennek meg, melyek kattintásra egy adott helyre visznek. Ezek lehetnek az oldalon lévő hirdetések, de az oldalon kívűlre is vihetnek.
     
  6. Hirdetések közötti hirdetés:
    A hirdetési listában, minden 5. hirdetés után elhelyezhetünk egy reklám felületet, mely kattintásra egy adott helyre visz. Ez szintén eljuttathatja a látogatót egy az oldalon lévő hirdetéshez, vagy egy másik weboldalhoz is.

 

 

Hirdetés kiemelések fizetése:

A fenti 1, 2-es pontban szereplő hirdetés kiemelést, melyet a hirdető végezhet, kártyás fizetéssel és emeltdíjas SMS-sel tudja kifizetni a hirdető. Sikeres fizetés után a kívánt kiemelés azonnal végbe is megy.
Az Ön által megszabott hirdetési idő után a hirdetés kiemelés automatikusan megszűnik.

A kezdőlapi kiemelés fizetéséről: díjáról fizetés módjáról, kiemelés idejéről. Önnek kell megállapodni az egyes hirdetőkkel. Ezt a kiemelés típust korlátozottan lehet alkalmazni, hiszen 100db hirdetési kép megjelenését nem fogják végignézni a kezdőlapon.

 

 

Megjelenés a Google keresőben

Ebben a legerősebb a weboldal.

Az egyes hirdetési adatlapok vannak nagyon erősen keresőre optimalizálva. Ennek eredményeképpen az egyes hirdetések fognak megjelenni a google listában a hirdetés címére. Pl.: ha a hirdetés címe: Eladó használt kerékpár, akkor a google keresőbe ezt a kifejezést beírva, mindjárt a kerékpár hirdetési lapja fog megjelenni.
Ez a egy rendkívül fontos funkció a sikerhez, hiszen akkor lesz megelégedve a hirdető, ha sokan felkeresik a hirdetését.

 

 

Tartalom bővítés

Bármennyi menüpont létrehozhat a baloldalon, alul látható információk alá. A menüpontokba szövegszerkesztőhöz hasonló felületen lehet tartalmat tölteni.
A tartalom lehet formázott szöveg.

Kinézet

Tekintettel arra, hogy hirdetési weboldalról van szó, nem nagyon tartalmaz dizájn elemet a weboldal. Lehetőség van kihelyezni a logóját, vagy egy jelmondatot a fejlécbe, illetve háttérszín változtatásra.

 

Title Text
Nem lépek be.